11 Eylül 2015 Cuma

Dikiş dikmek bir sevda imiş

Dikiş dikmek hep hayaldi benim için,makinem olsa yapabilirim belki der dururdum hep.
Annemin kara makinesi vardı ama onunla dikiş dikmek bir zulümdü.
Şimdi kendi makinemle bir şeyler dikebiliyor ve onları giyebiliyor olmanın mutluluğunu yaşıyorum.
Önümüz Kurban Bayramı malum,bu kez ilk defa bir elbise dikme girişiminde bulunacağım.
Dün bursa kumaş pazarından siyah elbiselik kumaş aldım.
Modeli Gönül Kolat'ın sayfasından buldum.



Siyah her zaman ne kadar asil duruyor.Çeşitli renklerle kombin edilebilir olması da artı bir güzellik.

Cesaretimi bu tür yardımcı videolardan aldığım doğrudur :)
video için TIK TIK :)
Ayrıca Laçin Tenel çok iyi bir blogger ve dikiş meraklısıdır.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...