1 Nisan 2015 Çarşamba

Bol bol etek dikeceğim sanırım..


Bu ay bursakumaşpazarı ndan  aldığım kumaşları tek tek dikmeye başladım.ilki tabi ki dikimi pratik olan bu güzel eteğim oldu.1 saatte kes dik giy çık!!
Krem rengi yazlık  kumaştan kap dikiyorum bitti de sayılır fakat astarsız çok cılız durdu.Astarlanırsa çok asil duracağından eminim.Kalıpla falan çalışmıyorum tamamen evdeki kullandığım giyisilerden uyarlayarak yapıyorum.Burda nın kalıpları mevcut elimde var fakat tam istediğim gibi değiller.Neyse gelelim eteğime.Ben aslında bu eteğimi günlük giyerim diye planlamıştım ama biraz abiye gibi hissettim,özel günlerde giymelik şahane bir şey çıktı ortaya.Bu cesaret ve azmimi gördükçe heyecanlanıyorum.
Bir şeylerle uğraşmak güzeldir.Hobiler edinmek özellikle..Kime sorsam zamanım yok ben yapamam,uğraşamam diyorlar ya çok yadırgıyorum! Keyif alıyorum ben iyi ki de bunlarla uğraşıyorum.

SEVGİYLE KALIN
...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...