11 Mart 2015 Çarşamba

Yazlık Çabalamalar..


Yaz gelsin diyenler el kaldırsın!
Havaların ısınmasını dört gözle bekleyenlerdenim.Hele hele dikiş makinemi de almışken yazlık bir iki parça da dikince sabırsızlanıyorum giyebilmek için.Makinemi alana kadar aslında dikiş dikebilme yeteneğimin olduğunu bilmiyordum.Fakat bir hışımla kendimi kalıp çıkarırken ve dikiş dikerken buldum :) Önce aylarca makine alabilme hayali ile yanıp tutuştum,ardından daha makinemi almadan "BURDA" dergisi aldım 1 tane.İçindeki modelleri bir iki hafta boyunca hatmettim desem yeridir.Eşim baktı ki olmuyor ufak bir sürpriz yapıp makinemi almış :)
Makinenin başına geçtiğimde dikişe dair hiç bir bilgimin olmadığını çaktırmıyorum elbette :) masura nereye takılır?mekik nasıl takılır? iplik nasıl ve nerelerden geçirilir? hiçbir şey  bilmiyordum.
Eşim: -"SEN KULLANMAYI BİLİYORSUN DEĞİL Mİ?? dedi :) 
Ben: -"TABİKİİİİ"  :)
İmdadıma kutudan çıkan cd yetişti :) İlk gün sürekli ip topladı makine cahilliğimden :) 
Eyvah dedim!!Yapamayacağım.
Ertesi akşam azmettim,başardım.Şimdi de elimde olan yazlık bir kumaştan bu yılın modası olan pileli etek dikmeye yeltendim .Diktim de! Oldu,oldu.. :) Fermuar takıp son dikişi de yaptığım zaman kombinleyip paylaşacağım :)

Azmin elinden hiçbir şey kurtulmazmış.

NOT: Bu arada modeli buradaki anlatımla yaptım. TIK TIK :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...