14 Şubat 2014 Cuma
TENCERELERİM EMSAN'DAN
Nişanlı insanın telaşı olur bildiğiniz gibi..Bizim de nikah tarihimiz belli olduğundan bu yana durmaksızın alışveriş yapıyorum.Bu gördüğünüz kırmızı tencerelerimi kullanmak için sabırsızlanıyorum :) Aslında kırmızı değil nar çiçeği gibi çok beğenerek aldım.Kulpları silikon,kendisi renkli artık ne kadar kullanışlı olur bilmiyorum ama yılların markası olduğuna güvenerekten aldım.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Bende bunun moruna vurulmuş bir insan olarak moralini bozmam ama 3 yere danıştım, makinada yıkanması bile uygun değil dedi hepsi :( bide teşhir ürünlerine baktım kalkmış bile boyası :/ vazgeçtim annemde aldırmadı :( elinde mi yıkıcan 3-4 ay sonra yarısı çıkınca nolucak dedi :/ Ama benim içimde kaldı yani.Sen almışsın güle güle kullan inş :*
YanıtlaSil