28 Ocak 2013 Pazartesi
Evde yenilenen küçük şeyler..
Çerçeveler çook eskiden kalmalar.Renklerinde değişiklik yapıp sade olmalarını istedim.Minik çerçevemi de boyayıp içine aşık Baykuş kondurdum :) Resmini daha önce yayınlamıştım.Panoysa,geçen yıldan kalma..Öylece boyanmayı bekliyordu.Henüz bitmiş değil birkaç birşey daha kondurup cilası atılacak.Bu gecelik bu kadar paylaşım yeter... :) İyi geceler...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder